Job 50 van 208


Report this listing

Solliciteren



Finance en Administratie verantwoordelijke


Functie

Wil jij instaan voor het optimaliseren van alle financiële en administratieve processen?

Wil jij streven naar maximale procesefficiëntie en -automatisering?

Wil jij financiële rapporten opstellen en analyseren?

Dan ben jij misschien wel de Finance en Administratie verantwoordelijke waar onze klant in Hasselt naar op zoek is!

Hier zijn enkele verantwoordelijkheden die je als Finance en Administratie verantwoordelijke kan verwachten:

  • Je analyseert maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen met de eindverantwoordelijkheid voor tijdige en nauwkeurige afsluitingen.
  • Je kritisch analyseert en optimaliseert interne processen in samenwerking met verschillende teams.
  • Je streeft naar maximale procesefficiëntie en -automatisering door nauwe samenwerking met ons digital team.
  • Je zet procedures en structuren op om een georganiseerde werking te creëren die is afgestemd op onze groei.
  • Je leidt en faciliteert de ontwikkeling van teamleiders accounting en administratie, en werkt nauw samen met alle afdelingen binnen het finance team.
  • Je professionaliseert interne controlesystemen binnen de groep.
  • Je stelt financiële rapporten op en analyseert deze.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de CFO.

Jouw profiel

Kun jij ons overtuigen van jouw kwaliteiten? Vink je de onderstaande kenmerken af? Aarzel dan niet om te solliciteren; want jij zou wel eens dé kandidaat kunnen zijn die we zoeken!

  • Je hebt een masteropleiding in economische richting of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt 5 jaar ervaring in een financiële leiderschapsrol, bij voorkeur in een snelgroeiende organisatie.
  • Je beschikt over grondige kennis van boekhoudprincipes, financiële analyse en rapportagestandaarden.
  • Je hebt uitstekende analytische vaardigheden
  • Je kunt financiële gegevens interpreteren en strategisch inzicht bieden.
  • Je hebt sterke leiderschaps- en communicatievaardigheden.

Ben je helemaal overtuigd na het lezen van deze vacature? Wij horen graag van je; contacteer Dries; Luwana of Maxine op het nummer 011 26 34 00 of mail jouw cv naar hasselt@unique.be

  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
  • Domein: Lonen
  • Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • Domein: Fiscaliteit
  • De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
    De activiteitsgraad van het personeel controleren
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • Domein: Inning van vorderingen
  • Domein: Analytische boekhouding
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Domein: Algemene boekhouding
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning
  • Opvolgen van: Budget
  • Opvolgen van: Onkostennota's
  • Opvolgen van: Lonen
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • Opvolgen van: Beleggingen
  • Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is een gekende naam binnen de energiesector, onderdeel van een financieel stabiele investeringsgroep.


Bij een nieuwe uitdaging hoort een goed aanbod. What’s in it for you?

  • Je komt terecht in een groeibedrijf waar je jezelf kunt ontplooien, met een sterke focus op klanten- en medewerkerstevredenheid.
  • Je vertegenwoordigt een sterk merk in een stimulerende en professionele werkomgeving.
  • Je krijgt een boeiende en afwisselende functie binnen een professioneel team.
  • We vullen je vast en variabel salaris aan met extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, ecocheques, een groeps- en hospitalisatieverzekering, een bedrijfswagen en 12 betaalde ADV-dagen per jaar.
  • Jouw welzijn is belangrijk voor ons. We bieden een well-being coach, fietslease, benefits@work, een griepvaccin en een jaarlijks bezoek van onze bedrijfskinesist aan voor onze medewerkers.

Solliciteren

Unique Hasselt
+32 (0)11 26 34 00

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht